Velky neomylny Paroubek zvysi ucinnost elektraren na 40%.

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Neděle Leden 14 14:01:35 CET 2007

JJ at volis jak volis, stejne se zvoli voli , narod je od pamatnych voleb v roce 48 neomylny :-).
Soudruh Paroubek jeste prohlasil, ze dojedna nizsi ceny plynu z Ruska a ja se definitivně rozhodl pro 25cm EPS v zatepleni sveho domu (vahal jsem zda nestaci 20%).
Jeste vyvrtam studnu,koupim nejake to pole a a snad preziji navzdor elite naroda :-)

ked vodu vo veziach vychladis na -400 stupnov celzia tak by to slo, nie?
Ma to premakane :-) Dobre ste si zvolili :-)