AA 3200mAh

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Neděle Leden 14 12:50:58 CET 2007

Asi bych byl vice nez opatrny, dotycny prekupnik z Aukra je nakupuje v Polsku a pokud se podivate tak baterie teto kapacity nikdo jiny nevyrabi a prodavaji se prevazne pres "aukci" servery.
Seriozni vyrobci proste do rozmeru AA nedokazi narvat prislusnou kapacitu, duvod je jednoduchy, soucasne technologie nemaji takovou hustotu ulozene energie na cm3, aby se  do AA veslo 3200mAh.