Zapojeni konektoru autoradia - Berlingo

RVsoft rvicek@quick.cz
Neděle Leden 14 11:20:45 CET 2007

Zdravim,

nemate nekdo zkusenost s tim co vsechno musi byt zapojeno a jak na
konektoru autoradia?

Provezl jsem si vcera Berlingo domu a jelikoz original radio nehralo
(tedy hralo ale neslo vypnout) dali mi tam nejakeho Blapunkta. Original
mam doma ze se na nej kouknu.

Mam problemy dva - prvni je ze ten Blapunkt i kdyz je vyply a otevru
dvere kdyz nastupuju tak jakoby zavrci mechanikou a zkusi nacist CDcko -
nevim zda to je neormalni - nikdy jsem CD radio v aute nemel.

Druhy problem je s tim originalem - v manualu k autu je popsan konektor
A na aute takto:

A4 - plus stale napajeni
A6 - plus reostat
A7 - plus prislusenstvi
A8 - kostra
ostatni nezapojeno

na konektoru B jsou jen reproduktory.

Zkusil jsem pripojit zdroj 12V na A4 a kostru a radio nejevi vubec zadne
znamky zivota (prestoze udajne slo az na to vypnuti). Kdyz jsme ho
rezebral a zkoumal co je na ostatnich vyvodech tak je tam hromada
dalsich vystupu/vstupu (asi pro CD menic a ja nevim co vsechno).

Na co je vyvod REOSTAT? Vyvod proslusenstvi tipuji na ten menic a
pripadne VF zesilovac.

Nevite z jakeho duvodu se vrti to radio po prichodu do auta?

--
RadekCX - http://www.cncnet.info