IDE vs S-ATA

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Sobota Leden 13 20:58:28 CET 2007

Já mám špatnou zkušenost s USB vypalovačkou, která je zamontovaná v
dockovací stanici pro notebooky HP. Na maximum vytěžovala CPU a vypalování
se často přerušovalo, protože se často vyprazdňoval buffer. Ale problém teda
mohl být v kombinaci s tím, že to bylo v docking station.

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death