IDE vs S-ATA

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Sobota Leden 13 19:41:26 CET 2007

Nedavno jsem presel uplne na externi DVD vypalovacku na USB 2.0 a zadny
problem jsem nezaznamenal.
S UDMA to nema jiz nic spolecneho. Zatez procesoru jsem sice nemeril, ale
take nebylo proc. Behem vypalovani bezne pracuji na PC a nezaznamenal jsem
pokles vykonu. P4, 3GHz.
Jindra Polivka

Zbytečně to bude vytěžovat CPU, ta mechanika totiž nebude schopná běžet v
UDMA režimu. Mnohem lepší je varinata na SATA nebo klidně i na PATA, i ty s
převodníkem totiž fungují naprosto normálně...

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death