TV Philips 28PT4503/58

Milan Mlynarcik milan.m@centrum.sk
Sobota Leden 13 19:15:48 CET 2007

Áno. Ale pozor, keď tam už BU-čko dáte, budú tam značné impulzy (1200 až
1500V) a potom tam bežný merák radšej nepripájajte !

                                  Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: "Radek Kasal" <radekkasal@centrum.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, January 13, 2007 7:07 PM
Subject: Re: TV Philips 28PT4503/58

Děkuji za rychlou reakci. Vzhledem k tomu, že je mi bližší procesorová
technika než obvody televize se pro jistotu zeptam. Vyhodim BU2506DF +
kondenzátor a napétí mezi C a E po vyhozeném tranzistoru být mělo být nižší
než 150V. Je to tak? Nemam totiž žádné schema abych místo měření odhadl,
jakož i co to bude dělat..

Radek