Re: Vznášející se koule - funkce

Ondra Caha ondrej@caha.cz
Sobota Leden 13 15:28:23 CET 2007

Tu slanou vodu atd. jsem si v precetl v pdf na ktery jsi posilal link, ale
ja bych rad vyjadreni nekoho, kdo ma v to praxi, ja mam zafixovano,  ze to
nejde...

Ondra
PS: neni tech PDF vic ?

----- Original Message -----
From: "balu@home" <daniel.valuch@wanadoo.fr>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, January 13, 2007 3:22 PM
Subject: Re: Vznášející se koule - funkce

no toto je sucastou legendy, ako tu gulu vyrabali :-) Docent vravel ze
vhodny hlinik sa vtedy nedal zohnat, tak nakupili hlinikove riady a tie
roztavili a odliali. Potom sa to opracovalo a finalne vytvarovalo do
tvaru perfektnej gule ponorenim do slannej vody a hladanim a
pilnikovanim odchyliek.
Znamy ktory ma strojarsku dielnu hlinik bezne v dielni odlieva, takze
asi to az take zle s technologiou nebude...
b.