podsvícení displaye notebooku

Jan Trunečka jan.trunecka@gmail.com
Sobota Leden 13 13:17:49 CET 2007

Zdravím, mám dotaz jestli někdo z vás neopravoval display na dell
altitude CPi D233ST je to notebook 233MHz display má 12" podle
prozkoumání desky jsem zjistil že je odpálený obvod, kterej nejspíše
pouští podsvícení při otevření displye, nebo něco co rozpoznava jeli
display aktivní, tohle bych přeskočil a napadlo mne jestli by šlo
obejít tuto chybku a do toho násobiče (nebo co to je v tom display na
to napájení tý zářivky) pustit napětí, které tam má být,  do toho
násobiče vede 19V co jsem tam naměřil a kdesi jsem zaslech že by tam
mělo jít i 5V (teda nejdnalo se přesně o tento display) jakýhosi
řídícího napětí, tak bych potřeboval zjistit testli ano a pak teda na
kterej kablik to tam pustit, možna to vysvětluji trochu blbě, holt
jsem amatér ;) kdybyste někdo věděl jak nato tak děkuji, popřípadě jak
jinak vyřešit to aby bylo vidět na plochu s nějakým jiným podsvícením.
děkuji
Jan Trunečka Moravská Třebová