Doska s Virtex4, uz je osadena :-)

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Sobota Leden 13 11:48:52 CET 2007

Holt i takove chvilky, kdy se clovek opoti zdesenim, k elektronice patri
a nikdo proti tomu nejsme imunni :).

Mam jeden priklad ze zivota, kdy kolega zakricel, at to vypnu, ze se z
toho huli a ja se jen v klidu otocil a vzal jsem si cigaro, ktere bylo
odlozene v popelniku presne tak, ze to z jeho uhlu vypadalo, ze se huli
z te elektroniky :))). Slo o prototyp, takze se cekalo ledacos a jeho
zdeseni jsem velmi dobre rozumel, ale stejne jsem se dobre nasmal :). A
pak jsme se dohodli (bylo mi dohodnuto, to uz jsem se nesmal), ze i na
nekterych dalsich mistech (mimo uz ta zakazana) se hulit nebude, coz
ovsem musim uznat, je spravne.

Vysledek - dnes kdyz dostanu chut na cigaro, jdu ve sve vlastni firme
ven :))). Z toho plyne pouceni, ze i zdeseni z mozneho odbouchnuti desky
muze byt ve vysledku nejak prospesne :).

--
Jiri Bezstarosti