78L05 VS pulsni stabilizator ?

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Sobota Leden 13 11:35:39 CET 2007

Kdysi jsem mel (ve firme kde jsem drive pracoval) trosku problem pri
ATEST8SD s MC33063A, protoze to delalo svincik okolo 90MHz - zadna
hruza, ale uz to tak akorat neproslo :). Jasne, ze se to opravilo a pak
to proslo, ale je to prace a litani navic.

Nekdo tady psal, ze se mu povedlo totez, ale s rozdilem, ze ten svincik
mel snad nekde mezi 110 a 120MHz.

Proste navrhu spinaneho zdroje je potreba venovat mnohem vetsi pozornost
a vyberu soucastek do nej taktez. Nic proti spinanym zdrojum, v par
vecech je taky mam a je jasne, ze vyhody to ma. Jen poukazuji na to, ze
to muze prinest i nejaka ta negativa.

Takze zaverem alespon trochu poradim i kdyz je mi jasne, ze kdo to dela,
tohle vi. Na napajeni MC33063A (MC34063A) musi byt vzdy (mimo dalsich) i
kodan (nejake to nano) v NPO a to co nejblize pinum napajeni. Pokud
tohle dodrzite, je pulka problemu zazehnana :). Pokud si zjednodusite
praci a ten kodan date "kousek dal" a nebo nejaky ten "zbytecny kodan"
ozelite, pac to na desku a nevychazi a protoze takhle to tak prima vyslo
... asi dal psat nemusim, za chyby se plati :).

--
Jiri Bezstarosti