Vznášející se koule - funkce

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Sobota Leden 13 10:36:20 CET 2007

No vidis, ja by som sa zase rad vratil na prednasky z TEP-ka a Teorie
obvodov, ktore nam robil prof.Benda. Jeho prva veta na prvej prednaske z
TEP bola v duchu: Nemusite sa bat, ja viem ze je to tazke, ale skusku
urobite vsetci... Zato taky statistik prisiel a prve co povedal bolo,
kolko studentov z jeho predmetu vyhodil... Ale vdaka tymto dvom ludom sa
moje studium zacalo uberat smerom, ktorym sa uberalo a oni nepriamo
prispeli k tomu, ze som to dotiahol az k nedopisanemu doktoratu, ktory by
som niekedy este rad dokoncil. Nie kvoli pismenkam, ale kvoli tomu, ze ma
ta tema velmi bavila, aj ked som dnes presvedceny, ze je to vsetko uz
davno urobene.

A.

> On kdyz mel clovek stesti na ucitele, tak pak ten zivot v te branzi byla
> sranda. Taky jsem mel par dobrych kantoru. Jen par.
>
> Hugo kOTTAS

Si muž? A chceš porozumieť ženám?
http://www.lesk.sk