RE: Vrtulník PicooZ ještě jednou

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Pátek Leden 12 22:26:36 CET 2007

Toz to je teda sila. Nejvic se mi libi ty lidi, jak z toho vylezou, jako by
se vubec nechumelilo :-O

Tak to asi PiccoZ skutecne bude nejaky nevyvazeny. Nebo nema nejaky problem
(treba nejake zadrhnuti) s mechanizmem te vyvazovaci vrtulky (horni patro)?

U toho co ma nas mladej se s tim da uplne lehoucce hybat. A jak jsem to
zkoumal, myslim, ze prave tahle vrtulka funguje jako jakesi primitivni gyro,
ktere to drzi v rovnovazne poloze.

Jakub Serych