RE: Vrtulník PicooZ ještě jednou

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Pátek Leden 12 22:07:50 CET 2007

Na zacatku pri startu se musi dat plny rejd tusim doprava (ted to nemam po
ruce) a jak se to odlepi od zeme, tak trochu ubrat. Zkousel jsem nejdriv
odstartovat a drzet to na miste (pokud mozno bez rotace kolem osy) cca 20 cm
nad zemi. Kdyz tohle zvladnete, zkuste to zvedat nahoru a dolu, ale stale nad
jednim mistem. Nakonec zjistite, ze natocenim na jednu stranu to zacne mit
dopredny pohyb, na druhou to zacne couvat.

Litani nahoru dolu na miste jsem obstojne zvladl na dve nabiti :-)

Jakub Serych