RE: Vrtulník PicooZ ještě jednou

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Pátek Leden 12 21:26:36 CET 2007

nevidel jsem, ale snad jsem cetl, "vyvazit" naklon dopredu ???? ne spedlikem, je tam prej lionka :-)
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of jan.kuba
Sent: Friday, January 12, 2007 9:24 PM
To: HW-news
Subject: Re: Vrtulník PicooZ ještě jednou

Protože jsem starej hračička a piccoZ už je všude, tak to mám taky....
Může mi někdo naznačit jak se to řídí? Nějak  zběsile hejbu tou pravou páčkou ( výška levým kniplem je OK) a mám pocit, že si to dělá co chce.
Buď docílim roztočení vpravo, nebo vlevo. Já jsem viděl na webu nějaká videa a zdá se že to ty lidi poslouchá. Asi to řídí telepaticky.