Notebook Acer a bluetooth

Pátek Leden 12 15:39:07 CET 2007

Hezké odpoledne,

    jde mi o to že když posunu přepínač BT do jedné či do druhé polohy
tak mi na obrazovce napíše " Nobluetooth device" a když ho dám na druhou
stranu tak "No 3G device". Tak nevím jestli má nebo nemá BT protože na
webu jsem našla poněkud nejasné informace a v příručce je psáno skoro u
všeho "záleží na konkrétním tipu" ale nic více. Ale u BT tato poznámka
není. Také jsem se na webu dočetla že nemá kameru, ačkoli ji má a
funguje dobře.

    Saša Svobodová