Budenie vykonoveho mosfetu zo 74HC logiky

Jozo svk421@zoznam.sk
Pátek Leden 12 13:25:37 CET 2007

Ked uz je ten piatok, dovolim si vlozit medzi sporaky aj jednu technicku
otazku :-)

Potrebujem spinat viac vykonovych tranzistorov (N kanal, napr. BUZ10),
ako mam k dispozicii pinov procesora. Nasiel som celkom sikovny shift
register s riadenym latchom - 74HC595, takze mozem si ich zretazit kolko
chcem, dokonca sa da zarucit aby pri nabehu bolo vsetko v nule. Nemam
vsak skusenosti, ci si nan mozem dovolit zavesit priamo gate tranzistora
(cez nejaky odpor), alebo je nutne vlozit este nejaky budic? Nejedna sa
o ziadne pwm, je to na pomale intervaly. Ak niekto poradi, usetril by mi
pokusne bastlenie.

j.