RE: Plynová sklokeramická varná deska

Novotný Pavel novotny.pp@atlas.cz
Pátek Leden 12 12:03:15 CET 2007

Jak to tak byva, tvrde veci jsou krehke a i tady to tak je, ne ze by to
prasklo kdyz se na to spatne podivate, ale pri bodove muderu dostatecne
tvrdym predmetem staci relativne malo. Holt keramika.

Dalsi nevyhodou je, nefunkcnost toho hlinuku, ne ze by nekdo mel AL hrnce,
ale i nektere extreme drahe panve s "Tinanovym" povrchem maji AL jadro.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jozef Racek
Sent: Friday, January 12, 2007 11:22 AM
To: HW-news
Subject: Re: Plynova sklokeramicka varna deska

Prizivim sa...

Ma niekto skusenosti s "pevnostou" tych sklokeramik a indukcych dosiek?

Kolegovi sapdla doma na sklokeramiku sklenena flasticka so sojovou
omackou a praskla.
Nasledok bol - 2 nefunkcne platnicky zo 4 ;-(((

Ked hladal a zistoval cenu opravy, pripadne novej "4-platnicky", tak ho
to malo vyjst na vyssiu cenu ako cena noveho sporaka.
Nakoniec sa vratili ( po rocnom pouzivani) k plynu.

Dodo