Plynová sklokeramická varná deska

Jozef Racek Jozef_Racek@tempest.sk
Pátek Leden 12 11:22:07 CET 2007

Prizivim sa...

Ma niekto skusenosti s "pevnostou" tych sklokeramik a indukcych dosiek?

Kolegovi sapdla doma na sklokeramiku sklenena flasticka so sojovou
omackou a praskla.
Nasledok bol - 2 nefunkcne platnicky zo 4 ;-(((

Ked hladal a zistoval cenu opravy, pripadne novej "4-platnicky", tak ho
to malo vyjst na vyssiu cenu ako cena noveho sporaka.
Nakoniec sa vratili ( po rocnom pouzivani) k plynu.

Dodo