OT: u? zase ty disky

Pátek Leden 12 10:28:36 CET 2007

Ahoj,

    ale on ten disk systém normálně vidí a pracuje s ním. Moje deska
není stará, naopak. Ale jde o to, že když chci přečíst SMART data, tak
ten prográmek vidí jen dva stejné disky. Systém problém nemá. Respektive
má, ale jiný. Problém je v tom, že ho systém furt označuje jako DIRTY a
dost často je na něm nepřístupný soubor nebo adresář. Teprve po projetí
CHKDSKem to zase jde mazat a měnit a všechno. Většinou se ale porucha
přenese jinam.

Saša Svobodová