OT: RE: Plynová sklokeramická varná deska

Landa Martin Martin.Landa@pvt.cz
Pátek Leden 12 10:22:18 CET 2007

Plyn chce hlavně manželka, já bych bral asi tu indukci, ale zkuste někdo přesvědčit ženskou o opaku :-).

Jak fungují na indukčním sporáku levnější hliníkové pánve, obyč. kovové hrnce nebo klasický pekáč? Jinak máme i několik nerez hrnců a pánví se silným dnem, kde by asi problém být neměl.