SW na oriznuti reklam z MPEG2 zaznamu

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Čtvrtek Leden 11 11:15:21 CET 2007

Ja to včera nejak rozchodil, Cuttermaran je docela sympaticky, akorat
vzniknul problem při multiplexovani - mplex nejak nebere WAV, bere LPCM
ale to zas prostym prejmenovanim neslo. Problem resila komprese do MP2.
Nero s balickem Nero_dvd umi docela slusne vytvorit DVD, dokonce docela
dobře najde kapitoly (asi vetsi změna sceny).

P.S. nevite proc mi nechodi mnou odeslane prispevky a ostatnim evidentne
ano?

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Tony Malecky
Sent: Thursday, January 11, 2007 11:03 AM
To: HW-news
Subject: Re: SW na oriznuti reklam z MPEG2 zaznamu

No, neco slusneho to nevim. Ja naopak potreboval neco velmi
jednoducheho.
Pouzivam na ten ucel programek ktery je free, je urceny prvotne na
upravy
.ifo souboru dvd a jen tak mimochodem umi jednoduchy authoring. jmenuje
se
to ifoedit. Po spusteni je jedna z polozek menu author new dvd, zvolite
si
obrazovy stream, zvukovy stream pripadne soubor txt ve kterem jsou cisla
snimku kde chcete mit kapitoly, snad to umi i titulky myslim ze jsem to
zkousel a fungovalo to (hotovy stream s titulkama). No pak se spusti
proces
a vygeneruje to obsah VIDEO_TS adresare. Jednoduche, rychle bez nejakych
extra moznosti.
Vysledne DVD po nacpani do prehravace spusti rovnou film bez nejakych
menu,
pokud definujete ty kapitoly tak jde preskakovat mezi kapitolama.
Vic od DVD nechci :-).

nakonec po tech silenostech co jsem kdysi (jako vy) delal pro SVCD je
tohle
brnkačka...  Ted si obcas nahraju neco z czech-linku ze satelitu a pak
nacpu
na DVD...

Tony OK1HMA