OT: nakladna zeleznicna doprava, Was: el. mytne - pry uz to crackli

Miroslav Soltisik miroslav.soltisik@t-mobile.sk
Čtvrtek Leden 11 10:53:00 CET 2007

>Možná ano, ale pokud nebude uspokojivě vyřešen problém elektromobilu a
s tím spojené
akumulace elektřiny tak v dlouhodobějším výhledu vyhraje železnice. A
pokud vím tak
"ideální" baterie pořád neexistuje. U dráhy by nebyl technologický
problém aby se celá elektrifikovala, u kamionové dopravy je to zatím
technologicky nemožné.
A hromadná výroba vodíku je také ve hvězdách, co jsem viděl za pořady
co se tomu věnovali,
tak se skladováním vodíku v autě se pořád experimentuje.

http://www.kosmo.cz/modules.php?op=modload&name=XForum&file=viewthread&fid=3&tid=1004&page=2