tv samsung cx-348zme mrtvy zdroj ?

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Čtvrtek Leden 11 08:19:09 CET 2007

diky.
vymeneno, kondik byl podle mustku na 12u, doba "sviceni" do zhasnuti se
prodlouzila, ale ....
mam pokracovat dalsima kodanama ? je jich tam celkem dost :-)
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Danhard
Sent: Thursday, January 11, 2007 7:54 AM
To: HW-news
Subject: Re: tv samsung cx-348zme mrtvy zdroj ?

Preventivne bych vymenil elyt C808, bude to asi 100uF/25V , je vedle
toho integrace.
Danhard
*******

dobry den.
dostal jsem za ukol opravit tuhle starou pidi TV.
zavada : po zapnuti se jen na chvili rozsviti stanby led a postupne
pomalu zhasne.
pokud v te dobe zmacknu "ON", stihne se rozsvitit cislo a kanalu a pak o
to rychleji zase zhasne.
ta zavada se pry projevovala obcas uz drive, nesla zapnout, pak jednou
po vypadku site uz nechela vubec. zdroj je rizeny tda4601, na nem
napajeci napeti je(cca 9V), to je tesne nad min.
limitem dle pdf.BU_cko je OK. pokud by mel nekdo tip na co se konkretne
zamerit, nebo by se jednalo o "typickou" zavadu, prosim o radu. TV je
kamarada, kamarad ma bagr a ja budu letos stavet, takze to opravit je
moje povinnost :-).
jinak ji mam uz pripravenou do opravny, ale ten pocit az mu budu lhat,
ze jsem to zmaknul :-) neco jsem nafotil + datasheet je tady:
http://www.tomik-k.com/tomik/tv_samsung_cx_348zme/
predem diky za vysvobozeni.
tomik.