CRC

Jan Waclawek wek@evona.sk
Středa Leden 10 16:45:51 CET 2007

Uz mi je to jasne, ide o to pokrkvane "matematicke" "binarne" delenie
ako som uz pisal v tom druhom maile... Aj to slovo "polynom" vsetci ho
tam cpu a tiez nejde presne o polynom v "normalnej" aritmetike...

Neznasam, ked sa spominaju taketo veci bez prislusnych privlastkov a
historickych suvislosti, potom to cloveka zbytocne zmatie...

Ja tomu "generatoru" napriklad hovorim LFSR... :-)

wek