Loader pro S7-200

Milan krata.milan@seznam.cz
Středa Leden 10 16:43:50 CET 2007

Abych upresnil jak to je.
2 licence programu MicroWin vlastnime, mam ji ja a kolega na notebooku.
Bohuzel se stava, ze jsme oba mimo firmu a na montazi je potreba nahrat
sw do stroje. Dalsi problem je ze je cca 40 druhu stroju, Takze mit 40 a
vice karet je drazsi nez dalsi licence. Display jsem vyresil pomoci
programu ProSave, ale potreboval bych vyresit a nejlepe stejnym zpusobem
i PLC.

Milan