CRC

Jan Waclawek wek@evona.sk
Středa Leden 10 16:41:48 CET 2007

Aha.

No, tu sa pouziva taka akasi pokrkvana aritmetika co len matematici mozu
vymysliet. Kalkulacka Vam nepomoze... to delenie je myslene inak...

Citujem z uvedenej stranky: Pouzívá se aritmetika modulo 2 (scítání se
provádí jako XOR, odecítání rovnez, *prenos*ani*výpujcka*neexistuje*).

Pozrite si to "racte si prepocitat".

wek