Re: Propojení dvou PCdel

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Leden 10 15:03:02 CET 2007

Ve WinXP je na to nějaký průvodce, teď nevím odkud se spouští - snad
pravým na "Okolní počítače" nebo "Místa v síti", pak "vlastnosti" a
snad by tam měla být ikona. Něco jako "nastavit domácí síť".

Jinak jsem se teď pídil jak úspěšně propojit WXP a W98 a dočet jsem
se, že je potřeba do souborů lmhosts a hosts napsat IP adresy a názvy
počítačů. Ve WXP je to snad v system32/drivers/etc, tyhle soubory tam
budou s příponou .sam (=sample), tak napsat ve stylu:

192.168.1.1 PC1
192.168.1.2 PC2

Uložit, přejmenovat na lmhosts a hosts.

Víc teď neporadim, možná až budu doma, abych se na ty kompy kouknul.

P.K.