SW na oriznuti reklam z MPEG2 zaznamu

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Středa Leden 10 12:51:14 CET 2007

Co mam zkusenosti, tak VirtualDubMOD to sice otevrel, ale uz to neumel
ukladat v mpeg, pouze v avi. Zkousel jsem plno softu na mpeg cut (co
obcas si neco nahraji ze satelitu) co to umeji bez reenkodovani, ale
nejlepsi se mi zda soft od Womble.

Jedinej free pouzitelny je tento, ale ted nevim jestli jsem s nim nemel
nejake problem (nejspis to neumel i se zvukem, nebo to neumel po
snimkach nebo mel jine mouchy...).
http://www.videohelp.com/tools?tool=MPEG2Cut