*SPAM* Re: deska v eaglu

Lukas Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Středa Leden 10 11:51:45 CET 2007

> No a vo tom to je, ze kdyz u vykonaku prehodite ty krajni nozicky, tak uz to bude uplne jinej tistak :o)
> Miroorovanim se soucastky osadi na druhou stranu desky !

Ono tu nejde ani tak o to (puvodnimu tazateli, doufam), aby ta deska
byla presne symetricka, ale aby hlavni prvky byly na svych zrcadlovych
pozicich. Videl jsem kdysi presne takto udelany zesilovac v nejakem
AR/PE. Proste uprostred spolecne obvody a vlevo a v pravo byly (na prvni
pohled opravdu symetricky, na druhy uz ne uplne) oba kanaly zesilovace.

Ad mirrorovani - ja myslim ze je mi to celkem jasne. V prvnim kroku jsem
mirroral celou desku (vcetne soucastek). V druhem kroku prohodim
jednotlive layery spoju a mirrorovanim soucastek jednotlive je dostanu
zase do spravneho layeru. Jen se musi rucne doopravit vsechny
nekonzistence (privest spoje jinou cestou k vicevyvodovym soucastkam).
Nerikam, ze bude plosnak potom symetricky, ale ze bude budit ten dojem,
kdyz se to spravne udela.

Je to prace, ale ja ji delat nebudu. Jen navrhuju mozne reseni problemu
(relevanci zadani ponechme stranou).

Lukas Grepl