Mycka AEG

Honza honza1024@seznam.cz
Středa Leden 10 09:28:12 CET 2007

   Řeším doma podobnou situaci. Bohužel pračku jsem nakonec koupil novou
ještě před okamžikem O.
   Bydlím v 5. patře a při marných pokusech o opravu mi kamarád vtiskl do
hlavy tuto památnou větu.
   "Až bude odcházet, tak tu pračku vyhoď z balkónu a zařvi - /a nezapomeň
si vzít pračku, krávo!\".

   Honza

   PS: "A nezapomeň si vzít taky časový spínač!"
   PS2: (v létě se stejně musí vodou šetřit, myčkování na sucho bude OK)