Spatne opraveny CRT monitor - prosim o Vas nazor

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Úterý Leden 9 22:38:23 CET 2007

Aleš Chlubný napsal(a):

>Dobry den,
>dal jsem do opravy plochy 19" CRT (zavada elektroniky, obrazovka byla OK), ale hned po zapnuti me doslova prastily do oci hrozne duchy. Nekolikanasobne a neskutecne silne, ani na nekolika bazarovych CRT (15", 17") , podstatne starsich nez tento, jsem zdaleka tak silne duchy nemel. Co vic, cervena barva je vlevo nahore uplne oranzova a vpravo dole fialova.

Zkuste nekolikrat za sebou degaus, i kdyz ty duchy to asi neodstrani... :-(

>Monitor mel kvalitni obraz i parametry (proto jsem ho daval opravit a nekupoval LCD)

Dens jsou na trhu LCD  ktere kvalitou smele konkuruji CRT monitoru,
ovsem nelze to tvrdit o cene.

>, myslite ze ma cenu jit se hadat se servisem o reklamaci? Umi vubec ceske servisy uvest monitor do puvodniho stavu?

Zalezi co je to za servis. Ja si spis myslim ( a mam takove zkusenosti)
, ze tam zkousel nekdo zatocit vsim cim slo ....