el. mytne - pry uz to crackli

Ondrej Luks luciusb@centrum.cz
Úterý Leden 9 19:13:13 CET 2007

Ono je zasadni otazka jak moc mohou nekoho postihovat. Co kdyby ta
krabicka nefungovala jak ma. Tedy ja odlisit nefunkcnost krabicky od
toho kdy ji nekdo prikryje. Ridic bude tvrdit ze krabicku mel tam kde ji
mel mit a ze nemuze za to ze se zrovna nedokazala spojit. Popravde nejak
netusim jak je to prave osetreny.