OT : okienkove programovanie

Petr Simek psimek@jcu.cz
Úterý Leden 9 14:15:20 CET 2007

On Tue, 9 Jan 2007, Rosko, Peter wrote:

> zdravim,
> rozhodol som sa ze sa trochu vzdelam a naucim sa ovladat aj druhy koniec
> serioveho kabla, ten v PC.
> pisem o programovani aplikacii vo win, kde budu okna, buttony a pod.
> rozbehol som si MS VC++ a pozeram na to ako debil, klikam kade tade a
> cim dalej tym menej sa mi to paci.

:-) Kdysi jsem timhle zacal kdyz jsem potreboval delat okenkovy program
pro komunikaci s jednocipem. Mel jsem podobne pocity.

> urcite sa poniektori z vas uz s tym stretli, co je najlepsie na takyto
> prechod (zivim sa na pomedzi hw a sw(ciste C) ) ?
> ide mi o klasicke ovladacie programy - nastavovanie, zobrazovanie,
> logovanie, nejake tie grafy a pod. a komunikaciu samozrejme

Ja jsem to udelal v CBuilderu nebo jak se jmenuje to Borlandi Cecko co
vypada jako Delphi. Akorat pro to ovladani COM portu jsem pouzil nejakou
stazenou tridu o ktere vysel clanek v AR par let zpet.