PIC24 - zkusenosti ???

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Úterý Leden 9 14:06:56 CET 2007

Dobry den.

Mam desky L&REX, ktere jsou puvodne designovany pro PIC18LF6x2x, ale
jsou udelany tak, ze mohou bezet i s nekterymi PIC24HJ (64 vyvodove
pouzdro). PIC24 stejne jako PIC18 se do toho vkladaji v redukci. Obrazek
najdete na hlavni strance: http://www.siliconbrain.biz/ jako
pripravujeme (uz se dodelava jen manual).

Takze pokud nemate chut nejprve bastlit a rovnou to zkusit, muzete tu
desku ode mne koupit. Mam 3ks v posledni verzi skladem. Manual k desce
se teprve zpracovava, ale verim, ze tady by stacilo schema desky,
protoze manual v prvni verzi pouziti PIC24 prilis resit nebude a
pocitalo se s ni pro PIC24HJ jen ve stylu "kdyby nahodou". Deska se da
stejne dobre pouzit jak pro ucely nasazeni, tak i jako vyvojovy kit.

Desky spoju redukci jsou u mne k mani i samostatne za 50Kc. Jsou urceny
pro PIC18(L)F6x2x, pro PIC24HJ se na nich jen oddeli jeden spoj (staci
proskrabnout).

--
Jiri Bezstarosti
siliconbrain