el. mytne - pry uz to crackli

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Úterý Leden 9 09:59:06 CET 2007

PZ> Ja jsem to nenavrhoval a vim o tom houby. Ale kdybych ho navrhoval,
PZ> tak bych nebyl az tak blbej a dokazal bych si snadno dopocitat, ze
PZ> kdyz nekdo projel 5 kamerovych bran za sebou a pritom zadnou z 80
PZ> nekamerovych bran mezi nimi, bude asi nekde chyba a bylo by vhodne
PZ> prekontrolovat, jestli nahodou nejaky vychcanek nevypina palubni
PZ> jednotku.

Pokud se jedná o zcela stejný systém jako mají v Rakousku, tak tuto
kontrolu v sobě má. Záleží jen na schopnosti celní správy.

Konkrétně se stalo: krátce po zavedení mýtného v Rakousku jel autobus
do Slovinska přes noc, neměl dosud odpovídač a protože jel přes noc,
první příležitost si ho koupit se vyskytla až na výjezdu z Vídně.
Po více než měsíci ho odchytli na úplně jiném konci Rakouska a řešili
s ním, že jeho průjezd nebyl kontinuální - objevil se nový odpovídač
uprostřed systému. Po vysvětlení jak k tomu došlo to naštěstí skončilo
jen doplacením dlužného mýtného.
Systém jim sám nahlásil že se auto s nějakými nejasnostmi pohybuje v
dané oblasti a pak ho stačilo jen dohnat a popovídat si s jeho
jednotkou za jízdy...

Tomáš