eeprom 28C17A-15/P

Slavomir Tomascik hw_tomascik@credit.t-com.sk
Úterý Leden 9 09:03:18 CET 2007

Zdravim,

   ako som uz pisal, skocte do GM (alebo inde), kupte 28C64 - ak to
zariadenie nevyzaduje citat identifikaciu, tak na 95% je sanca, ze to
bude vyhovovat (ak zozeniete AT28C64, tak ta ma aj ID), nadbytocne
adresne piny pripojte na gnd, a mate 28C17 ako vysitu. Kedze ta pamet
ma RDY/BS pin, tak je sanca, ze ani dlhsi zapisovaci cas nebude vadit
(ak je zariadenie robene rozumne) - inak budete potrebovat AT28C64 -
1ms write time.

Slavo T.