OT: Autorske poplatky

APa navrhpcb@centrum.cz
Úterý Leden 9 01:15:27 CET 2007

No jo no ja to vidim blede kdyz uz to prosadili v 20 statech EU, ze by to v
Cesku rusili?

Ono to v Cesku jede od 1996, akorat od listopadu to rozsirili a dovozci IT
se kartelovou dohodou rozhodli poplatek uvadet oddelene, aby lidi vedeli,
kolik to dela.

Jinak nez neco budete komentovat nebo psat premierovi, tak si prectete aspon

www.panepremiere.cz/dotaz.php?dotaz=149

Moc argumentu na to me nenapada. Maji to dobre vymyslene.