el. mytne - pry uz to crackli

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Pondělí Leden 8 23:27:18 CET 2007

Je to tady v archivu zprav:
http://www.iprima.cz/zpravodajstviasport/?460e=1610

Pry je to zalozene na obaleni jednotky alobalem. Ale IMHO tak snadne to
nebude, protoze brana jak jsem slysel pri neuspesne detekci jednotky kamion
vyfoti a jeste zpusobi nejaky event, takze je myslim pomerne snadno
vystopovatelny.

Ale jestli to jeste neni prolomeno dnes, verim, ze zitra to uz bude :-)))
Takovy system nemuze v Cechach dlouho obstat.

Jakub Serych