OT: Autorske poplatky

Vladimir Nerud nevlad@kamarad.cz
Pondělí Leden 8 22:58:48 CET 2007

V podání ombudsmanovi jsem psal, cituji:
,,Pokud je vyhláška vydaná na základě jiných zákonů, je třeba ověřit JEJICH
smysluplnost a ústavnost."
Hmm, prý se vážený "ochránce práv" vyjádří. Na to mu kašlu, vyjádřili se již
mnozí. Ale konat nechce a nebude nikdo!
 Lampárna měla aspoň smysl!

Zajimavy dopis. Co mi to jen pripomina?
Coz takhle zrusit urad ombudsmana a zase zridit lamparny.
Tak se alespon delalo neco uzitecneho - cistily se cylindry petrolejek.