OT: Autorske poplatky

Milan Horák stranger@tiscali.cz
Pondělí Leden 8 22:28:32 CET 2007

Zdravím,

teď před chvílí běžel na Nově Víkend a byl tam prima záznam jedné řeči
Milouše Jakeše (nebude to úplně přesné, ale tato slova použil): "Třeba
Helenka Vondráčková, to je šikovná holka. Ta si za minulý rok vydělala
šestset tisíc. A milion, dva miliony si vydělali jí podobní; Jandové a
další."

Ta jména mne prostě dostala právě v souvislosti s "hlavními" členy OSA.

Milan