Problem s procesorem DS89C450

tomas.martinec@centrum.cz tomas.martinec@centrum.cz
Pondělí Leden 8 17:28:52 CET 2007

Tak to je divne. Opravdu se mi nepodarilo tu XRAM ozivit. Celou dobu se to chovalo jako kdyby tam byla, ale byla v ni konstanta a nesla prepsat. Je samozrejme mozne, ze jsem narazil na nejaky vadny kus (i kdyz je to krajne nepravdepodobne), ale to bohuzel nemohu overit, protoze jiny kus nemam.

Co se tyka overclokingu, tak ta aplikace byla puvodne psana pro starou x52 s externi pameti a protoze jsem tvor z podstaty liny, tak jsem zachoval krystal 22,1184MHz abych nemusel prepocitavat casy.
Napajeni je 5V primo z USB, pouze je spinane pomoci FETu ovladaneho z obvodu FTDI a je oddelene malou tlumivkou (presne podle datasheetu k FTDI). Za ni jsem pridal filtracni kondenzator 200uF. Krome toho je u kazdeho obvodu na desce i blokovaci kondenzator 100n (krome procesoru uz toho na desce moc neni, jen MAX232, FTDI a 4 obvody rady 74HC).
Reset je reseny jednak pomoci kondenzatoru 2uF na plus a jednak je pripojeny pres diodu na DTR, abych mohl desku resetovat i z terminalu.
Procesor programuji pres seriovou linku pomoci sveho SW. Po naprogramovani provadim i verifikaci, takze s tim by snad problem byt nemel.