RE: Problém s Hi-MH Sanyo - doporučte jiné

Landa Martin Martin.Landa@pvt.cz
Pondělí Leden 8 14:29:24 CET 2007

> Už další zánovní sada Ni-MH 2500mAh Sanyo AA čláků mě nechala ve
> "štychu" ( blesk C 580EX)
> Prostě doma několik cyklů a pak asi po dvoudenní přestávce, jakoby někdo
> ty články tajně vycucnul.
> Dělá mi to stejně i se starší sadou stejných článků. Nabíječkou,
> nabíjením to není , stejně udržované články GP2000 mAh jsou v pohodě.
> Co mám koupit za tužkovky, aby bylo na ně spolehnutí? Má někdo podobné
> problémy se Sanyem? Nerozumím tomu. Sanyo jsem bral vždy jako jedničku!
> Podotýkám, že Sanya 1800mAh asi 2 roky staré jsou naprosto OK a dá se
> [...]

Používám tyto články v modelářském TX a mám s těmito články taky problém, po nabití se sami do týdne vybijí na 0,9-1V. Furt je musím hlídat, aby neodešly úplně. Ostatní sanya si nemohu vynachválit (převážně AAA).

ML