graf. karta s dvoma DVI vystupmi

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Pondělí Leden 8 12:22:32 CET 2007

nebo USB kartu, nekde jsem to potkal v casaku computer a byla kolem 2kkc. je to teda na ne moc rychlej pohyb, tedy spis na zobrazeni, ale sekne se vaigl do USB a trada :-)).
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kadečka
Sent: Monday, January 08, 2007 12:18 PM
To: HW-news
Subject: Re: graf. karta s dvoma DVI vystupmi

Pak je tady ještě spíš teoretická možnost - najít kartu, která má 1x DVI a 1x VGA, ale na plošňáku možnost osadit místo VGA konektoru druhý DVI. No a tam si ten konektor vyměnit. Možné problémy jsou dva - 1) nevíme dopředu, jestli to bude fungovat a 2) cenově to nemusí vyjít o moc levnějc než ta karta od Matroxu.

P.K.