Mereni tuku v tele?

Ivo Strasil istrasil@centrum.cz
Pondělí Leden 8 00:31:48 CET 2007

Vetsina tech pristroju (treba vahy s timto merenim) ma viditelne ctyri
elektrody (dve dvojice). Nejspis to bude prave k potlaceni prechodoveho
odporu, obdobne jako ctyrsvorkove mereni odporu.

Prvni odkaz v googlu: http://www.rjlsystems.com/docs/bia_info/principles/

a jeste:
http://en.wikipedia.org/wiki/Bioelectrical_Impedance_Analysis
technicke detaily pod odkazem na lit. [2] (na konci 3. odstavce, dole ta
reference chybi)

Ivos