Mereni tuku v tele?

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Neděle Leden 7 23:43:36 CET 2007

Nemůže to být podfuk? Do přístroje se beztak zadává hmotnost, výška,
věk a pohlaví takže údaje to má a ta impedance může být použitá jen
pro získání určitého rozptylu hodnot aby vypadaly jako že jsou
naměřené. Připadá mi to totiž příliš snadné než aby to bylo
důvěryhodné. Kromě toho jsem teď rychlým experimentem zjistil, že
impedance člověka (ss a na 1 kHz) se prakticky náhodně mění v rozsahu
stovek procent během několika minut :-)

Aleš Procháska