OT: Re: Re: Mereni tuku v tele? varovani

Honza honza1024@seznam.cz
Neděle Leden 7 23:07:05 CET 2007

Mam lehce rozhsene videokodeky, ale rekl bych ze to video obsahuje hnusnou
podprahovou reklamu na ten web. Mam v tom rozhozene barvy (ty me rozhasene
kodeky) a zretelne pres to problikava napis. Nevim jestli je to ve videu
primo nebo se ten napis doblikava pres prehravane video.

PS: Kdyby nekdo znal rady co s rozhazenymi videokodeky, budu rad.

Honza