NiMH

RVsoft rvicek@quick.cz
Neděle Leden 7 15:39:50 CET 2007

Jestli mely ty clanky 0.69V tak je rovnou dojdete vratit - s nejvetsi
pravdepodobnosti jsou na dve veci...

Mezi modelari se to vi, ale posledni dobou se pomerne dost casto stava,
ze se prodavaji takto vybite clanky - nekdo psal ze si nevybral ani dva
clanky z cele krabice.
Doporucuji chodit s merakem do kramu a nic pod 1.1V nebrat - ja osobne
bych vybral jen ty co maji 1.2V.

RadekCX - http://www.cncnet.info