OT: Eutektikum Sn Pb

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Sobota Leden 6 23:34:37 CET 2007

Nemel byste prosim nekdo nejakou ucebnici nebo snad nejake metalurgicke
tabulky, kde by byl obrazek stavoveho diagramu eutekticke slitiny nejake
bezne pouzivane dvojice kovu pro pajky, treba Sn - Pb?

Chci o eutektiku napsat clanecek na nasi skolni Wiki a docela by se mi tam
libil obrazek neceho konkretniho, ne jen bezny ucebnicovy priklad anonymniho
stavoveho diagramu.

Staci mi i malo kvalitni scan nebo fotka digitalem, stejne to budu
prekreslovat v Inkscapu. Na netu to nejak nemuzu najit, ale mozna jen blbe
hledam, anglicka terminologie pro tuhle oblast neni muj denni chleb.

Predem diky za ochotu

Jakub Serych