Re[6]: Mrtvá televize

Martin Šaněk sanek.martin@volny.cz
Sobota Leden 6 21:53:25 CET 2007

Dobrý den,
 tak trafo je vyměněné ale po zapnutí začal "cvakat" napájecí měnič.
 Kouknul jsem na tranzistor pro to VN trafo a je v háji taky ... Co je
 ale divný, když jsem to zapnul poprvé, tak se mi zdálo že to snad
 jiskří v obrazovce. Je to vůbec možný? A protože nebyl žádný obraz
 vidět, tak jsem zkusil trochu pootočit s trimry na tom VN trafu (po
 zapnutí byly cca uprostřed) Pak vypadnul ten napájecí zdroj (začal
 cvakat) no a i když jsem to několikrát vypnul  tak už to bylo stejné (Nenaběhlo
 napájení) Zkoušel jsem i vrátit ty potenciometry  doprostřed ale nic.
 Tak změřim BU508DF a byl v háji.... Obávám se, že tam bude něco víc
 než jen to trafo.... Zkusim jestě koupit v pondělí ten tranzistor a
 pak uvidim.

 Díky za podporu a rady

S pozdravem,
 Martin Šaněk