OT: Re: GES web

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Sobota Leden 6 20:57:18 CET 2007

Puvodni zprava ze dne 6.1.2007 od Ivo Strasil:

> Zobrazuje se mne to sice normalne (FF), ale prehlednost totalne
> zmizela, je to takove preplacane. Na starych strankach se ukazoval v
> sortimentu po vyberu kategorie pekne cely strom, ted by se jeden
> uklikal. Dal zmizelo zobrazeni poctu kusu na centralnim sklade a je
> tam jenom, zda je nebo neni skladem - nechapu.

Me osobne to tedy pripada daleko lepsi nez puvodni web, protoze je to
konecne rychle a funkcni. Naopak, drive jsem se uklikal daleko vic a
porad jsem cekal, nez se neco nacte. Oni to totiz drive meli online
napojene po cele Plzni na nekolik jejich prodejen nebo skladu nebo co
mi to vysvetloval ten clovek od nich, a vzdy se to online zjistovalo.
To bylo utrpeni.

Nic se mi nikde neprekryva a vsechno vidim velmi dobre, menu je tam
trvale, tak nemusim porad delat BACK. Rozhodne lepsi nez drive. A
urcite lepsi i nez GME, protoze jsou hned videt fotky, navic v GME mi
kazdou chvili nechodi dole to strankovani, objevi se treba 10 stranek,
ale uz druha je prazdna apod.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem